DVIRAČIŲ TRENIRUOTĖS SU BIKE IN | DVIRAČIŲ ZONA

DVIRAČIŲ TRENIRUOTĖS SU BIKE IN | DVIRAČIŲ ZONA

DVIRAČIŲ TRENIRUOTĖS SU BIKE IN | DVIRAČIŲ ZONA

|

DVIRAČIŲ TRENIRUOTĖS SU BIKE IN | DVIRAČIŲ ZONA
Pasaulyje sparčiai populiarėjanti sveikatingumo niša „indoor cycling“ arba grupinės treniruotės stacionarių dviračių salėje – jau ir Lietuvoje. 30 minučių su gera draugija ir puikia muzika prabėgs lyg kelios minutės, yra ir žymiai daugiau įtikinančių priežasčių, kodėl verta pamėgti stacionarių dviračių treniruotes.
ATEIK, IŠBANDYK, SUDALYVAUK festivalio metu organizuojamose atvirose BIKE IN dviračių treniruotėse!

Pirma BIKE in aistra yra dviratis, o antra – muzika. Jai treneriai ypatingai skyria daug dėmesio, todėl dinamiška vidutinio intensyvumo treniruotė bus lydima energinga House/POP/Drum&Bass žanro muzika, pasirenkant visiems prieinamą intensyvumo krūvį. Tu įsiklausysi į ritmą, pajausi garso vibraciją bei pamirši apie rūpesčius ir apie tai, kam tu čia atėjai.

TRENIRUOČIŲ TVARKARAŠTIS
SPALIO 14 D.
10 – 10:30 val. – OPEN PARTY RIDE
13 – 13.30 val. – HOUSE PARTY RIDE
15 – 15:30 val. – DRUM&BASS PARTY RIDE

SPALIO 15 D.

10 – 10:30 val. – POP PARTY RIDE
13 – 13.30 val. – RACE RIDE – KONKURSAS – kas daugiausiai nuvažiuos kilometrų, gaus mėnesio narystę.
(Bus apdovanojami 3 pirmos vietos. Dovanos – mėnesio narystė, 10 kartų bei 5 kartai)
15:30 – 16 val. – FESTIVAL CLOSING PARTY RIDE
AKTYVACIJOS
Sužinok savo galią (Watt) ir gauk 3 apsilankymus BIKE in studijoje.
Visiems apsilankiusiems Sporto Festivalyje dovanojame po 1 apsilankymą
(Visi BIKE in kuponai nesisumuoja)
Visapusiška nauda Jūsų sveikatai!
  • Sustiprės širdis ir kraujagyslių sistema. „British Medical Association“ tyrimai rodo, kad dviračiu nuvažiuodami 32 kilometrus per savaitę net 50 proc. sumažinsite širdies ligų tikimybę.
  • Lengviau reguliuosite savo svorį. Dviračių treniruotės aktyvina medžiagų apykaitos procesus. Reguliariai lankant treniruotes ir padedant treneriams per mėnesį galite netekti iki 2 kg riebalinės masės.
  • Mažesnė apkrova sąnariams. Tai daug saugesnis pasirinkimas nei, pavyzdžiui, bėgimas. Stacionarių dviračių treniruotės priverčia Jūsų širdį plakti bei kojas judėti be didelės apkrovos Jūsų sąnariams bei stuburui. Tai puikus būdas būti fiziškai aktyviu ir išvengiant šalutinio poveikio.
  • Jausite mažiau streso. Moksliniai tyrimai rodo, kad sportinė veikla mažina stresą. Organizacijos „New Economics Foundation“ atliktas tyrimas parodė, kad žmonės, reguliariai minantys dviračio pedalus, jaučia daug mažiau streso nei tie, kurie nesportuoja.
  • Stiprės Jūsų imuninė sistema. Dviračių sportas gali padėti išvengti įvairių ligų. Reguliari sportinė veikla didina imuninių ląstelių kiekį, cirkuliuojančių Jūsų kūne.
Gera energija yra užkrečiama!
Dviračių treniruotėje nepriklausomai nuo to, kaip intensyviai pedalus suka visa grupė, galite palaikyti savo tempą ir nesijausti atsiliekantis nuo kitų ar nemokantis žingsnelių. Be to, bėgioti ar sukti dviračio pedalus gamtoje vienam yra labai smagu, bet treniruotės grupėje, kuriose jautiesi lyg šokių vakarėlyje su treneriu, bendraminčiais ir gera muzika sukuria ypatingą energiją ir ja užkrečia visai dienai.
Sudalyvauk, išbandyk, susipažink su BIKE IN komanda!

Aleksandra Sošenko
Ji – buvusi profesionali dviratininkė, kadaise olimpinėje rinktinėje laimėjusi Lietuvai pasaulio čempionato bronzą. Baigusi 10 metų profesionalaus dviračio sporto karjerą bei įgijusi sporto bakalauro laipsnį Lietuvos sporto universitete, ji iškarto nedvėjodama nėrė į sveikatingumo sritį. Jau ketvirtus metus populiarina šią sveikatingumo kryptį pirmiausia akcentuojant saugumą treniruotėje bei muzikos pritaikymą prie choreografijos. „Noriu padėti žmonėms išmokti tikslingai sportuoti griaunant įvairius mitus. Sportas turi teikti malonumą bei džiaugsmą, bet ne nuovargį ir skausmą. Tik tokiu būdu jis atsiras jūsų kasdienybėje ir virs gyvenimo dalimi“.

Laura Braziulytė
Jau nuo 12-os metų Laura dviračių sporte, o ir ateitį nusprendė susieti būtent su juo, todėl Laura įstojo mokytis treniravimo meno Lietuvos sporto universitete. Šiandien ji tobulina savo kompetencijas dirbant su žmonėmis asmeniškai, tačiau visai nesenai nusprendė save išbandyti grupinėse treniruotėse, ir ją tai stipriai veža. Jos noras yra skatinti judėti ir sveikatinti visuomenę: „Sportas – tai gyvenimo būdas, veikla, kurioje atsiduri akistatoje pats su savimi bei atsiriboji nuo visko, jauti savo kūną, kvėpavimą, pulsą. Kiekvieną kartą apima azartas ir noras dar labiau tobulėti. Šis jausmas sporte labiausiai ir veža“.